Khum Phaya resort

12 juli 2015 - Chiang Mai, Thailand

Na een korte jeep tocht zijn we aangekomen in ons hotel voor 6 nachten. Ingecheked en meteen onze zwemkleding aangedaan toen we in de hotelkamer kwamen. Je loopt zo je kamer uit het zwembad in:-). Daarna hebben we met zijn viertjes een nek, schouder massage gehad en een rondleiding door de spa. Gaan vast nog meer massages volgen.
Het busje van het hotel heeft ons in de namiddag naar het centrum van Chiang Mai gebracht. Daar was de grootste zondags markt at Night van het jaar.
Het was een drukste van jewelste, maar de mensen zijn allemaal super aardig, als je iets niet wilt laten ze je met rust.
Weer goed gegeten, je haalt op de markt waar je trek in hebt en aan 3 hele lange bamboe tafels en simpele stoelen eet je je hapje op tussen alle andere mensen. Grote vuilniszakken tussen de tafels voor als je klaar bent met eten. Iedereen ruimt ook gewoon zijn eigen spulletjes op. Nog even gewandeld en nog tijd over voordat we weer terug gingen met het busje. Zullen we.....zullen we echt, of toch niet????!!!!
Kom we doen het!!!!
Met zijn vieren naast elkaar allemaal een voet, onderbeen massage van een half uur.
Thomas en Tim lagen eerst helemaal in een deuk, het kieteld!!!! Het wende al snel en het was erg lekker.
Tot morgen.

1. Edwin:
    12 juli 2015
    Is een verslaving die massages. Maar lekker.....
  2. Peter Van der Raad:
    Ziet er weer goed uit
  3. Marly en Dave:
    12 juli 2015
    Ik zei niet voor niks dat ik jaloers was dat jullie naar Thailand gingen ;) :)

Heerlijk nog een paar weken zo genieten voor jullie!

X van ons en een poot van Branco