bridge over the River Kwai en Erawan waterfall

10 juli 2015 - Bangkok International Airport, Thailand

Vanochtend stond om 8.00 uur onze taxi via het hotel klaar.
Wel weer met zijn alle wat moeite met opstaan hoor ;-)
We reden eerst 2 uur naar de bridge over the River Kwai. We zijn over de brug gewandeld en hebben de trein zien vertrekken. Gelukkig was het op de route naar onze volgende stap........... maar je moet alles een keer gezien hebben!!!
De Erawan waterfalls, een uur verder rijden, maakte alles goed, wat super om hier geweest te zijn. De waterval bestaat uit zeven verschillende levels, we waren vast besloten om eerst helemaal naar boven te lopen, achteraf liever gezegd te klimmen en klauteren. Wat een eind!!!!!!! Wel erg voldaan er eenmaal aangekomen te zijn. Daar hebben de mannen hun eerste duik genomen. Tom en Thomas waren stoere kerels en hadden niets van de vissen die aan je knabbelde, Tim daarentegen was er minder gecharmeerd van.
Later terug naar het 5de level, Tom heeft daar zijn voeten even laten dokter vissen en Thomas en Tim zijn van een rotsblok gaan springen.
Nog meer naar beneden level 3. Hier was het echt dolle pret. Glijden van een natuurlijke glijbaan!!!!!!
Alweer 15.30. De opzichter vloot op zijn fluit, gebaarde druk, wegwezen allemaal, hij wilde vast naar huis:-).
Om 16.00 uur weer in de auto, onderweg nog lekkere ijskoffie gehaald, na een flinke rit om 19.15 weer terug in het hotel. Douchen!!!!!!!! Je drinkt liters water, die je ook allemaal weer uitzweet.
We hebben leuke, sportieve, educatieve dagen gehad onze tijd in Bangkok. We vonden het wel fijn om ook de buiten de stad dingen te ondernemen, want het drukke stadsleven is niet echt ons ding. Morgen vliegen we naar Chiang mai.

1. Edwin:
    10 juli 2015
    Leuk die watervallen en gelukkig met water erin....
    veel plezier in Chang mai. ik ben benieuwd naar die kant van het land
  2. Ans:
    10 juli 2015
    Goede reis gewenst en veel plezier!
  3. Peter Van der Raad:
    10 juli 2015
    Tom zitten je teenen er nog aan
  4. Tom Hamaker:
    11 juli 2015
    Zijn tenen zitten er nog aan. Ontdaan van alle dode huidcellen;-)