Chiang Mai Zoo

14 juli 2015 - Chiang Mai, Thailand

Na 20 minuten rijden waren we gearriveerd in Chiang Mai Zoo. Het is een beetje te vergelijken met Burger zoo. Je kan lopen, maar de open hop on hop off bus is makkelijker. Hoef je niet zoveel te lopen in het toch wel warme weer;-).
We kwamen hier voornamelijk voor de panda en de koala beer. Nou dat is gelukt!!! Zo werd onze 15 jarige trouwdag eentje om niet te vergeten. Wat bijzonder om deze dieren van zo dichtbij te zien.
Er was een groot aquarium. Tom was helemaal gek van de koi's. Die waren ook wel bijzonder, de rest van het aquarium kon ook in Nederland staan. Zo ook de zeeleeuwen show. Wat ze wel goed deden was dat je aan het einde van de show papier geld in het water mocht gooien, de zeeleeuwen haalde dit op. Was flink binnen lopen zo :-).
Ook waren er natuurlijk olifanten. Er was er een aan de wandel met zijn mahout, 2 jaar oud, wat een dropje. Heel nieuwsgierig. Hij wilde alles aanraken met zijn slurf, ook ons dus!!
Terug in het hotel een verfrissende duik genomen vanuit onze hotelkamer. Heerlijk afkoelen!!!!! Was een hete dag vandaag.

1. Edwin:
    14 juli 2015
    Lief zo'n beertje inpakken en wegwezen.
  2. Peter Van der Raad:
    Leuke trauwdag gefierd
  3. Ans:
    14 juli 2015
    Alsnog van Harte Gefeliciteerd! Mooie vakantie verder hoor!
  4. Sasha:
    Wauw wat leuk weer!
  5. John en Andrea:
    15 juli 2015
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Veel plezier de komende weken en nog veel mooie ervaringen.
    Bevalt al het eten? Niet ziek van geworden?
  6. Tom Hamaker:
    15 juli 2015
    Het eten is erg goed en lekker. Ook op straat. Darmen moesten beetje wennen, maar niemand nog ziek geworden :-)