dag 7

28 juli 2017 - Trysil, Noorwegen

Yeaahhhhh we zitten in Noorwegen!!!!

Vanochtend eerst nog naar de grootste waterval in zweden geweest, de Njupeskär waterval.

Na een wandeling van 2 kilometer, we kregen een deja vu naar Thailand, was het wel de moeite waard geweest. Een hele mooie omgeving en de waterval mocht er ook wezen. Tom en Tim zijn over de stenen heel dicht bij geweest. Thomas en ik, bleven bij de hondjes. (mooi excuus ;) ).

De weg terug was ook erg mooi. De natuur is hier echt schitterend!!!

Bijna terug kregen we een bui over ons heen, snel naar parkeerplaats, lunchen in de camper, het heeft echt wel wat, iedereen word nat en wij zitten luxe in de camper. hahahahhah.

Op naar Noorwegen, we waren al snel de grens over.Ik moet wel nog steeds billen knijpen, want de wegen zijn best spannend en je komt kilometers niemand tegen. Op de grote weg alles ok, maar ohhh nee..... we moeten weer van de weg af. Het is een soort klei met kiezels erop, in combinatie met regen. bbrrrrr. We hebben nu ook een gele camper en de fietsen achterop zijn niet meer te zien, ze vallen weg tegen de camper.

Een maal weer op een grote weg in Innbygda terecht gekomen, hier boodschappen gedaan. Noorwegen is een stuk duurder. De slechte wegen had ons toch wel genekt en we besloten nu te stoppen en niet door te rijden naar de geplande bestemming, we zijn nu beland op camping Trysil Hyttegrend,

We hebben weer een vuurtje gemaakt en gevist, morgen gaan we weer verder naar het noorden.

1. Peter Van der Raad:
    29 juli 2017
    Hoi hoi heb je stukjes gelezen ërg leuk en spannenď allemaal heel veel plezier nog gr. J p