3 dagen siesta

24 juli 2015 - Koh Chang, Thailand

Drie dagen eigenlijk een beetje het zelfde verhaal. Zwemmen, lezen, spelletje, lekker eten:-)). Gewoon rust. HEERLIJK! !!
Wat gewandeld over het strand, gevolleyd. Genoten van de zonsondergang. Romantisch op een lounche zet onder de palmbomen. Lekker eten :-)). HEERLIJK!!!!!
Tom en Tim massages gehad. Dat vonden ze HEERLIJK! !!!!!
Morgenmiddag staat onze taxi klaar. Weer met de ferry naar t vaste land. Dan Bangkok, Cairo en dan weer thuis.
Toch ook wel HEERLIJK!!!!!!
We hebben een top vakantie gehad met zijn viertjes. Een hoop Gezien. Gehoord. Gevoeld. Geroken. Geaaid. Beleefd.
in 1 woord ronduit HEERLIJK:-))).

1. Peter Van der Raad:
    24 juli 2015
    Een beetje lummelen is ook lekker
  2. Sasha:
    24 juli 2015
    Wat heerlijk om zo de vakantie af te sluiten! Alle ervaringen een beetje te laten 'dalen'.... Geniet nog maar even en tot snel!
  3. Edwin:
    24 juli 2015
    Ben blij dat jullie dat gedeelte mooi vonden. Misschien wat voor ons over een paar jaar. Ik kan jullie ook het zuiden aanbevelen. Dus blijf gewoon nog effe. Xxx
  4. Marly en Dave:
    24 juli 2015
    Ook Branco vond jullie foto's en verhalen geweldig maar kan niet wachten om jullie weer te besnuffelen :) :) :)
    Dikke poot van hem en knuffen van ons
  5. Oma Boeska:
    24 juli 2015
    Hallo luitjes goede vlucht terug,terug is altijd sneller als heen .
    knuffels tot Zondag.
  6. Dave Numan:
    25 juli 2015
    Alvast een goede reis terug naar Bangkok en vervolgens weer naar Nederland. Was leuk om jullie via dit blog te volgen!
    Nu ik dit schrijf, zit ik in de trein naar.....Ayutthaya :-)
  7. Tom Hamaker:
    25 juli 2015
    Hi Dave , veel plezier en succes met je toekomstige plannen.doe je vriendin de groeten.