Vliegreis naar Bangkok

7 juli 2015 - Bangkok, Thailand

Van Schiphol naar Cairo was best spannend, zo ben je aan t taxiën, loeiende motoren klaar voor vertrek en dan wordt er gemeld dat er vanwege een technische storing terug gegaan wordt naar de gate. Na 1,5 uur knutselen en een vriendelijke buschauffeur net op tijd in Cairo om over te stappen naar Bangkok.

Het was een mooi nieuw toestel met ruimte om met zijn viertjes naast elkaar te zitten. Het was voorzien van allerlei technische snufjes. De mannen helemaal tevreden, alles werd uitgeprobeerd.
Tom snurkte t hardst en het langst. Bij de andere duurde het eventjes voordat de slaap werd gevat.
Gewekt door het ontbijt. Ik sloeg even over, de laatste 2 uur waren niet zo fijn, reisziek . Wat was ik blij dat t vliegtuig lande. Snel naar de dichtbijzijnde schone toilet, want dat is het op het vliegveld in Bangkok, erg schoon!!

Met de intercity naar ons eerste hotel. Dit was erg goed te doen. Bij het uitstappen begrepen we de mensen die al eerder in Thailand zijn geweest. Nu voelde we het zelf. De druk van het weer en al die mensen en verkeer om ons heen. Pfffff ff.
Het Centara watergate pavillion, mooi hotel met uitzicht over de stad.

In de namiddag nog even op stap. De portier regelde een tuktuk. De chauffeur bracht ons even naar een shoppingmall, voordat we naar de plaats van bestemming zouden gaan. Telefoon benodigdheden.
Er waren vandaag speciale aanbiedingen!!!! Hij kreeg in ruil daarvoor benzine bonnen.
Ach, een T-shirt voor de jongens kan nooit kwaad.
Kom je daar...vreemde shoppingmall......!!!
Of Tom niet even een pak op maat gemaakt wilde aanschaffen, de stoffen kwamen al uit de kast.
Je begrijpt het al, eenmaal buiten waren we die HOLLANDERS. Kijken kijken!!!! Niet kopen!!!!!
We waren overigens inderdaad wel snel weer buiten.

Eenmaal in het hotel terug nog even van het uitzicht genoten. Morgen gaan we sightseeen op de fiets met Dave.

1. Peter Van der Raad:
    Leuk verslag gr. J.p.
  2. Brenda:
    7 juli 2015
    hahaha..., sommige laten speciaal daar hun pakken maken!!
    nergens op ingaan als ze je ook op straat aanspreken ofzo he ;-)) ze proberen je op allerlei plekken extra te krijgen waar je veel moet betalen,
    geniet morgen van jullie fietservaring!!
  3. Oma Boeska:
    7 juli 2015
    Spannend allemaal -- rustig aan en lekker genieten ziet er heel mooi uit -- veel plezier samen .
  4. Tom Hamaker:
    8 juli 2015
    Leuk, al die reacties!!!!!! Ver weg, maar stiekem toch beetje dichtbij;)
  5. Sasha:
    8 juli 2015
    Super leuk om jullie zo te volgen☺️Geniet maar lekker van alles om jullie heen!