Fietsen met Dave

8 juli 2015 - Bangkok, Thailand

Onze eerste nacht in Bangkok zit erop. Heerlijk geslapen!!
Vanochtend de wekker om 6.00 uur gezet, de jongens wilde niet op staan, voor hun was het dan ook pas 1.00 uur nederlandse tijd.

Om 6.30 uur zaten we aan het ontbijt, wat een heerlijkheden allemaal. Veel thaise specialiteiten, maar ook aan de westerse magen wordt gedacht. Erg goed verzorgd.

Hup, op weg naar Dave, Bangkok recreational biking, de fietstocht stond ons te wachten. Het was vanochted om 6.00 uur al vanuit onze hotel kamer te zien dat het 29 graden was. Gaan wij fietsen!!!!!!:).................
De eerste taxi wilde ons niet meenemen, omdat we op de meter wilde rijden ;). De tweede vond het geen probleem. Wat een belevenis hier in de auto. Dat er niet op elke hoek een ongeluk gebeurt is wonderbaarlijk

Het fietsen was in 1 woord GEWELDIG.
Echt een aanrader. Je komt op plekken waar je normaal niet komt, en je ziet zo alle kanten van Bangkok. Je rijd in de sloppenwijken letterlijk over de tenen van de bewoners, maar allemaal super vriendelijk. Daarna met een longtale boot over naar de groene long van Bangkok, beetje de jungle en later een aangelegd park. Hier hebben we vissen gevoerd, Tom zijn dag kon niet meer stuk ;). We zijn bij verschillende schooltjes geweest. Een deel van het geld van de fietstocht, wordt hieraan gegeven om kinderen de kans te geven te kunnen leren. Dit is ook 1 van de redenen dat de locals het ok vinden dat je bijna door woonkamer fietst.
Ook hebben we gelunched bij de locals en heerlijke ijskoffie gedronken.
Nog even een tempel aangedaan en weer terug met de boot naar het centrum.
De fietstocht was zo 22 kilometer. We waren vies, nat en bezweet, maar erg de moeite waard!!!!!
Filmpje is te vinden op you tube, zoek op: Colors of bangkok 20150708

1. Edwin:
    8 juli 2015
    Leuk om te lezen. Zijn werk er ook weer een beetje. Have fun
  2. Tom Hamaker:
    8 juli 2015
    Filmpje goed kunnen zien?
  3. Peter Van der Raad:
    Om 6 uur op is toch geen vakantie
    veel plezier met zijn alle
  4. Oma Boeska:
    8 juli 2015
    Heerlijk zo -- dat hebben jullie vast gedaan,wat een lekkernij allemaal we gaan naar het filmpje kijken .