dag 13

4 augustus 2017 - Holmedalsberget, Noorwegen

Goed geslapen en beginnen met een frisse duik in het meer, daarna vers brood en een soort puddingbroodjes, voor onze deur was een bakkeri.

Op weg naar de tweede grootste stad van Noorwegen, Bergen. Bergen staat bekent om zijn vismarkt en zijn oude vishuisjes (deze staan op de unesco wereld erfgoed lijst) Het was leuk om te zien hoe de mensen hier vroeger geleefd en gewerkt moeten hebben.

Op de vismarkt hebben de mannen van alles geproefd, uiteindelijk een stuk zalm  en sushi meegenomen, na nog even de stad door struinen, zijn we teruggelopen naar de camper, hup, snel de drukke stad uit.

We staan nu op een klein haventje in een fjord (Holmedalsberget) er liggen een paar bootjes van de lokalen hier en er staat een huisje, daar is ons toilet, ziet er erg netje uit.

We hebben hier veel vis gevangen, ook een paarse vis het lijkt wel of we in de tropen zijn, en ja hoor ik heb ook een visje gevangen!!! Maar van de haak halen…. Daar heb ik mijn mannen voor!!!

Nu dat ik dit typ is het 23.00 uur en zijn we helemaal alleen met niemand om ons heen, we zijn nu ook voor de eerste keer de enige camper die hier staat. De mannen en de honden, die lekker los mogen rennen, genieten hiervan. Ik moet toch, als ik heel eerlijk ben best zeggen dat ik dat spannend vind, hahahahahah.

Trusten, jullie horen snel of we niet zijn opgegeten, of niet……!!!!!!!!

1. Peter Van der Raad:
    4 augustus 2017
    Wat hebben juli al veel gedaan en gezien als juli thuis zijn moet uitrusten van de vakantie gr. P
  2. Marly en Dave:
    5 augustus 2017