dag 16

7 augustus 2017 - Schiphol, Nederland

Dag 16

Het heeft de hele nacht gehoosd, we waren blij de volgende ochtend weg te rijden en gelukkig lukte dit nog, alles was zo nat om ons heen, dan is zo’n camper best zwaar. Hopen dat het weer onderweg wat op zal klaren.

We hebben vandaag weer een hele mooie (lees enge) route gereden, weer hoog in de bergen met steile, zeer smalle wegen. Gaaf volgens de mannen, maar het uitzicht is spectaculair! Onderweg even plassen, bbbrrrr wat is het koud buiten even de kijken op ons temperatuur metertje, 7 graden!!!!!

We zitten nu op een camping, Oddestemmen Steinsliperi og camping in Evje met een nederlandse beheerder die stenen slijpt, aardige man, we hebben heel zijn levensverhaal gehoord hahahahah.

We hebben een heerlijke wandeling gemaakt in de achter(bos)tuin. Het weer is weer helemaal opgeklaard en dus weer lekker buiten eten.

De mannen hebben heerlijk maaltje voor me gemaakt. Gepofte zoete aardappel uit eigen vuurtje met een hamburger van de bbq, met een eitje van het gas en als toet, yoghurt met door de mannen zelf geplukt blauwe besjes, mmmm heerlijk gegeten.

Morgen gaan we elanden ontmoeten en hopelijk ook aaien en voeren en met ze wandelen.

Tot morgen!!